با حضور معاون عمرانی استاندار یزد، مدیرکل راه و شهرسازی استان، امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان طبس و جمعی دیگر از مسئولان 37 پروژه عمرانی در طبس به بهره برداری رسید.

طبس- سرپرستی یزدفردا: با حضور معاون عمرانی استاندار یزد، مدیرکل راه و شهرسازی استان، امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان طبس و جمعی دیگر از مسئولان 37 پروژه عمرانی در طبس به بهره برداری رسید..

پروژه گازرسانی به شهرک مسکن مهر طبس، با هزینه سه میلیارد و 800 میلیون ریال، پروژه حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب و اجرای خط جمع‌آوری و انتقال آب به مخازن شهر طبس در منطقه رضوان‌شهر که برای تملک زمین و حفر چاه‌ها 4 میلیارد ریال و برای اجرای خطوط انتقال مربوطه 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی، تملک دارایی‌ها و شرکت آب و فاضلاب هزینه شده است.

از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز پروژه زیرسازی و آسفالت راه آبگرم معدنی مرتضی‌علی در روستای خرو با دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه و پروژه زیرسازی و آسفالت راه روستای بهارستان طبس، با هزینه یک میلیارد و 200  میلیون ریال از محل اعتبارات راه‌های روستایی و مجموعه ورزشی ولایت روستای بهشت‌آباد طبس بود.

علاوه بر این تعداد 31 پروژه زیربنایی و خدماتی جهاد کشاورزی شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 760 میلیون ریال به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

همچنین صبح امروز طرح توسعه حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) طبس به بهره‌برداری رسید که طی آن سالن اجتماعات، آبدارخانه و سه فضای جدید برای مصارف آموزشی و اداری به این حوزه افزوده شد.

برای اجرای طرح توسعه حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) طبس 650 میلیون ریال هزینه شده است.

عکس: محمداشرفیان










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا